torsdag 11 juni 2015

Om Oss

Varmt välkommen hit!

Det här är vårt forum att prata löjligt allvarligt om mode, mat, uteliv och andra självförverkligande härligheter. Tanken är att du som surfar in här ska bli fullständigt PEPPRAD med inspiration, livsglädje och kanske rentav få den där lilla knuffen att ta tag i sakerna som gör just ditt liv extra fabulöst!

Men vilka är vi som skriver? Ja, namnen har du troligtvis redan sett. Det är alltså jag, Nathalie, och min kära vännina Maria som har kickat igång den här bloggen. Två damer i våra bästa år som gärna delar med sig av oss själva, och kanske ännu viktigare, våra eminenta åsikter. Inte såld än? Då kan jag legitimera oss ytterligare. Jag har tidigare läst modevetenskap (jag menar, fab?) samt slentrian-bloggat under många år, och nu är jag mer taggad än någonsin på att kavla upp ärmarna och leverera blogginlägg av topprang! En av Maria's främsta talanger råkar även va att hon är ett riktigt Instagramproffs. Hennes bästa tips och tricks till den perfekta insta-bilden KAN du ju bara inte missa.

Med de sagt tror (och hoppas) vi att du kommer gilla vår blogg!





/ Nathalie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar