söndag 14 juni 2015

Bubbel och bloggdebut

Nu är det dags för min debut i bloggosfären! Jag, Maria den andra halvan av vår bloggduo är en riktig novis när det gäller bloggande men ser fram emot att få en ny erfarenhet. Det återstå att se om vi lyckas leverera inspo till ett härligare liv, men en sak är säker vi kommer göra det bästa för att visa vår syn på vad the FAB-life kan innebära.

Min helg har minst sagt varit FAB, kommande vecka vankas nämligen min födelsedag och i lördags var det födelsedagsmiddag som stod på kalendern! Vi kickade igång kvällen med lite bubbel och häng på altanen (i det ljuvliga vädret!!) tills dess att samtliga gäster kommit. Därefter serverade jag mina underbara damer en lins och svartrissoppa med citroncreme och vegetariska springrolls med mandel och mango, om jag får säga det själv så kändes det ganska fräscht!


 Dessert är inte min starka sida, så till kaffet bjöds endast hembakta kanelbullar och en liten shot, god som en dessert men något farligare! Damerna sjöng för mig och jag fick en massa fina presenter, så nöjd. Jag hade verkligen en fantastisk kväll som sedan urartade i både lekar och fuldans. Så tacksam och glad över alla mina fina vänner, ni gjorde min kväll!




/ Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar